HORARI

Dl-Dv: 8-20h

CONTACTA'NS

93 758 98 05
centremedic@rehastet.com

Dilluns dia 28 el centre romandrà tancat per festivitat local
Divendres 5/12/2024 servei d’urgències traumatològiques obert de 8 a 15 hores.
Els dia 31, el Centre estarà obert de 8h a 15h
Del dia 17 al 21, el Centre estarà tancat per vacances de Setmana Santa
Del dia 23 al 29, el servei de Rehabilitació estarà tancat per vacances de Nadal

Serveis

Radiodiagnòstic

contacta

què és el radiodiagnostic

Radiodiagnòstic

El Radiodiagnòstic, o Diagnòstic per Imatge, és l’especialitat mèdica que té com a fi el diagnòstic i el tractament de les malalties, utilitzant com a suport tècnic fonamental les imatges i dades funcionals obtingudes per mitjà de radiacions ionitzants o no ionitzants i altres fonts d’energia.

En el Centre Mèdic Rehastet disposem d’un servei amb una alta qualificació professional i tecnològica on t’oferim una atenció personalitzada i amb els últims avenços.

Serveis que disposem

Radiologia digital

Equipat amb aparells de moderna tecnologia i alta capacitat de definició. Totes les exploracions realitzades van acompanyades d’un informe per escrit del radiòleg

Radiodiagnòstic Ecografia

Ecografia

Funciona conjuntament amb el Servei de Toco-Ginecologia amb els controls d’embaràs, els quals poden seguir els pares a través d’un televisor de circuit tancat.

Darrerament, s’ha incorporat una sonda per a exploracions musculars, tendinoses, òssies i endocrinològiques. És d’una gran importància ja que permet el diagnòstic de lesions musculars, que són més fàcilment diagnosticables ja que es poden fer amb moviment del muscle afectat.

Mamografia

Avui dia, es treballa conjuntament amb el Servei de Ginecologia en una campanya de screening i prevenció precoç del càncer de mama.

_MG_1618 1

Densitometria

El nou Servei de Densitometria del Centre Mèdic Rehastet realitza exploracions per comprovar la densitat mineral de l’ós, és a dir, el seu contingut en calci i la composició corporal total. 

La tecnologia i estructura de la unitat permeten que la realització d’aquesta prova destaqui per la seva rapidesa, ja que la seva durada no supera els tres minuts. Es tracta d’una prova senzilla que no requereix preparació prèvia.

La Densitometria es realitza mitjançant un aparell emissor de Raigs X, però la radiació total que rep el pacient és molt baixa. És una prova totalment indolora i no invasiva, que pot realitzar-se en diferents casos:

  • Nens i nenes celíacs o intolerants a la lactosa
  • Adolescents amb trastorns alimentaris, com la bulímia i l’anorèxia
  • Dones que es troben en la post-menopausa
  • Homes i dones que han rebut tractaments prolongats amb cortisona, que tenen problemes amb l’alcohol (alcoholisme), amb vides sedentàries, que tinguin antecedents familiars d’osteoporosi i fractures, o amb malalties reumàtiques de tot tipus

HORARI

Dl-Dv: 8-20h

CONTACTA'NS

93 758 98 05
centremedic@rehastet.com

HORARIS DE NADAL

HORARI DEL CENTRE

24 de desembre:
El centre romandrà tancat.

31 de desembre:
Obert de 8h a 15h

5 de gener:
Obert de 8h a 15h

URGÈNCIES TRAUMATOLOGIA

2 i 5 de gener: 
Horari de 8h a 15h

SERVEI DE REHABILITACIÓ

22, 23 i 24 de desembre
Servei de rehabilitació tancat.

SERVEI DE REVISIONS MÈDIQUES PER AL CARNET DE CONDUIR

5 de gener
Horari de 9h a 12h.

Per mes informació també pot enviar un e-mail a recepcio@rehastet.com o un WhastApp al 618813033 (Audio no)

HORARIS DE NADAL

Divendres 5/12/2025

Servei d’urgències traumatològiques obert de 8 a 15 hores.

Per mes informació també pot enviar un e-mail a recepcio@rehastet.com o un WhastApp al 618813033 (Audio no)

Abrir chatObrir xat
Necessites ajuda?
Hola!
Pots demanar hora per Whatsapp o qualsevol dubte que tinguis